Bezpečnostní služba společnosti OBS Praha s.r.o. poskytuje následující služby v oblasti ostrahy objektů:
Fyzická ostraha je dále dělena na objektovou, recepční a informátorskou službu, a to na vnitřní a i vnější ostrahu a je zaměřena na:
Forma střežení vychází ze specifikace požadavku zákazníka a kriterií, která zákazník stanoví pro konkrétní střežený objekt. Pro výkon služby jsou zaměstnanci společnosti vybaveni buď služební uniformou nebo společenským oděvem, dále jsou vybaveni základními donucovacími prostředky (distanční tyč, pouta, slzotvorné prostředky) a na přání zákazníka mohou využívat i služební psy.
Základním dokumentem pro řešení fyzické ostrahy je směrnice pro výkon ostrahy a ochrany, která je zpracována společně bezpečnostní službou a zákazníkem s cílem pokrýt všechna bezpečnostní rizika, zabránit případnému nežádoucímu vniknutí do objektu, krádeži nebo cílenému ničení majetku. Zaměstnanci společnosti OBS Praha s.r.o. se ve své činnosti podle povahy střeženého objektu zaměřují převážně na kontrolu osob, vozidel, vnitřní a vnější kontrolu budov, obsluhu telefonní ústředny a podatelny, monitoring technických systémů (EZS, EPS, CCTV aj.), výkon činnosti protipožárních hlídek, podatelny, obsluhu klíčového systému, řešení krizových situací, spolupráci s PČR, HZS, ZZS atd.
Pracovníci ostrahy jsou pravidelně posíláni na specializovaná školení.
služby poskytujeme převážně v administrativních budovách, případně významných průmyslových objektech, kde je vyžadována informační služba zejména pro návštěvníky a nájemce objektů.
Služba může být vykonávána v civilním společenském oděvu nebo uniformě společnosti dle přání zákazníka, přičemž může být tato služba spojena s ostrahou nebo být realizována samostatně speciálně vyškoleným zaměstnanci společnosti s možností znalostí cizího jazyka.
Recepční a informátorská služba může být spojena s dalšími službami jako např.:
Základním kritériem pro výkon recepční a informátorské služby jsou pro naší společnost:
Přeprava peněz, valut a jiných cenností jsou zabezpečovány zvlášť odpovědně vybranými zaměstnanci společnosti, kteří jsou u nás v dlouhodobém pracovním poměru a pro tuto činnost jsou speciálně vycvičeni a pravidelně prověřováni.
Přeprava peněz a cenin se provádějí buď bez účasti zákazníka, tj. výhradně zaměstnanci naší společnosti, nebo za účasti zákazníka jako ozbrojený doprovod. Naše společnost nese plné záruky za přepravované peníze a cennosti, a to od okamžiku jejich převzetí až do okamžiku jejich předání adresátovi
Způsob přepravy, počty ozbrojených zaměstnanců a počty vozidel jsou, kromě zohlednění požadavků zákazníků, vždy dány smluvními pojistnými podmínkami pojišťovny a vnitřními předpisy naší společnosti. Ve vyjímečných případech provádíme i pěší přepravy peněz a cenností, a to maximálně do vzdálenosti 1 km a v závislosti na bezpečnostní situaci možných tras přenosu.